Sportlio

Sportlio on veebikeskkond, mis on mõeldud sportlastele enda reklaamimiseks. Sportlios saab kasutaja lisada tulemusi, videosi, pilte, artikleid, kirjutada võistlusjärgseid kommentaare ja näidata enda sponsoreid – ehk luua tervikliku pildi endast kui sportlasest. Sportlioga peaks sportlane liituma, et suurendada sponsorluse saamise võimalust (leida uusi toetajaid) ning seniste sponsoritele meeleheaks lisareklaami pakkumine. Lisaks saab sedasi reklaamida enda spordiala ning olla eeskujuks noortematele.

Sportliot külastatakse ligi 15 000 korda kuus, seega spordihuvilisi on küllaga, kes sportlaste kohta uurivad.

www.sportlio.com

Sportlio eesmärk on edendada sporti ning aidata sportlastel ennast reklaamida. „Sportlased peaksid olema aktiivsemad, sest niisama toetuseid ei saa. Selle jaoks lõimegi uue veebikeskkonna, kus ei oleks segavaid postitusi ning reklaame, vaid sportlane ja tema tulemused.“ Igaüks saab näha neid ning olla kursis sportlase võistlustulemuste ning üldise tegevusega. Lisaks näeb antud keskkonnas kui aktiivne on sportlane vabal ajal. Ehk kas ta peab blogi, omad Youtube kanalit või on hoopis treener.

Tulemuste lisamine ja profiili loomine (vehklejatele):

Spordiala kategooria – Fencing

Spordialad (Event) – Èpée, Foil, Sabre ja „Noteworthy matches“

Profiili loomisel on 3 sammu (3 steps). Peale mida kuvatakse sportlasele tema profiil sisestatud informatsiooniga. Alles siis on võimalik sisestada tulemusi „Add now“ nupust. Sportlane peaks oma kategooria märkima ära profiili luues „step 2“ juures olevas lahtris  „main sport“ või „Bio“ all välja tooma. Kui esialgu unustatakse see märkida, siis saab kõike hiljem muuta/lisada profiili.

Sportlasel on võimalik siduda Sportlio profiiliga ka Twitteri ja FB konto. Tehes positust Sportliosse kopeeritakse postituse sisu ka seotud kontole, FB ja/või Twitteri omale. Seda saab teha „Account settings“ > „Linked accounts“.

Profiili paremal servas on „Add new sponsor“, mis võimaldab sportlasel oma sponsoreid/toetajaid näidata. Vajutades nupule avaneb uus aken ja seal tuleb sisestada ettevõtte logo, nimi ja veebileht. Seejärel lisatakse logo profiili.

Kõigil, kellel on huvi mõne sportlase tegevuse vastu saab hakata fänniks. Luues fännikonto, mis eeldab Facebookiga sisse logimist, saad emailile teavitusi sportlase profiiliuuenduste kohta.

Miks liituda:

  1. kui soovid tutvustada ennast ja enda tegemisi (Sportliot külastatakse kuus 15 000 korda)
  2. kui soovid, et pealtvaatajad teaksid kellele kaasa elada (mida rohkem pealtvaatajad teavad osalevaid sportlaseid, seda rohkem tullakse spordiüritusi vaatama)
  3. kui soovid olla nähtav võimalikele sponsoritele
  4. kui soovid enda toetajatele ja sponsoritele lisareklaami pakkuda
  5. kui soovid koguda tõeliseid Fänne kellele lähevad sinu tegemised korda, mitte “like”, mis pannakse tihti mööda minnes ja postitust täielikult läbi lugemata
  6. kui soovid, et Sportlio filmimeeskond sinu sooritusi võistlustel filmiks
  7. kui soovid oma spordiklubi ja -ala reklaamida
  8. kui soovid, et kõik sinu postitused jõuaksid sinu Fännideni ja lugejateni (Facebookis jõuab sinu postitus esialgu maksimaalselt 6.15% inimesteni) *

* Sinu esialgset postitust kuvatakse vaid osale inimestele ning kui keegi sealt paneb “like”, “share” või kommenteerib, siis kuvatakse postitust edasi ka teistele.
Allikas – https://adage.com/article/digital/brands-organic-facebook-reach-crashed-october/292004/. Laieneb ka tavakasutajale ülaltoodud põhjustel.

Liituda saab: www.sportlio.com/register

Lisainformatsioon ja küsimused: mikk@sportlio.com

Facebook: www.facebook.com/sportlio

|