Nädalavahetusel saame teiega tavaliselt jagada uudiseid meie vehklejate tulemustest võistlustel. Nii pidi see olema ka sel korral, sest toimuvad juunioride MK-etapid Kreekas ja Hispaanias. Aga seekord läks siis nii…😕
 
Juhan Salm:
Ostsime poistega neljapäevaks lennupiletid Heraklioni MK-etapile ning esialgu kulges kõik nagu ikka enne MK-etappe – päev enne väljalendu kohustuslikud COVID testid ning tulemuste ootamine.
 
Paraku õhtuse trenni ajal saime veidi ärevaks tegeva teate, et meie neljapäeva hommikune reis Franfurti on tühistatud.
 
Hilisõhtuks oli selge, et neljapäeval me kuidagi enam võistluspaika ei jõua, kuid piletid vahetati ümber reedeseks. Kuigi varahommikuste lendude puhul eelistaks veidi varasemat saabumist, et saaks reisist korralikult välja puhata, olime siiski rahul, et ikkagi võistlema saame.
 
Reede hommikul, kui juba teel lennujaama olime, saime uue teate – lend on 2h edasi lükatid 😱🤯 ning peas hakkas kalkuleerimine, et kas ikka jätkulennule pääseme (Frankfurt-Ateena ja siis veel Ateena-Heraklion). Kui rohkem viivitusi ei ole, siis ehk veel jõuab. 🤞
 
Paraku võttis suure lennuki boarding juba veidi rohkem aega ning kui kõik lennukis olid ja tundus, et saame teele asuda, selgus et kaks reisijat ei tulnud lennukisse ning vastavalt turvalisuse reeglitele tuli nende pagas ülesse otsida ja lennukist maha tõsta…
 
Lõpuks väljusime Talllinnast pea 3h hiljem kui algselt plaanis oli 😤☹️
 
Frankfurdis selgus, et ka meie jätkulennu väljumine oli hilinenud ja oleksime sellele jõudnud, kui vaid Tallinnast oleks kasvõi selle 2h hilinemisega tulema saanud.
 
Kohapeal öeldi kohe, et teie olukord on väga “complicated” ning peate kindlasti klienditeenindusega ühendust võtma.
 
Klienditeeninduse järjekord oli muidugi muljetavaldav ning oma järjekorda oodates, sai suheldud nii alaliiduga, MK-etapi korraldajate kui ka reisibüroo ja kindlustusega. Kõik olid väga kurvad sellest uudisest ja proovisid nõu ja jõuga toeks olla, kuid reaalselt sõltus kõik vaid sellest, mida klienditoest meile öeldakse.
 
Kui 5h hiljem sinna jõudsime, siis selgus, et võistlusteks kohale jõuda meil enam ühtegi varianti ei ole 😢kogu delegatsioon oli muidugi väga löödud, kuid eks pika ootamisega olime sellega juba vaikselt ka arvestanud. Pigem tundsime kaasa kõikidele pisikeste lastega peredele ja eakatele, kellele see kindlasti ei olnud lihtne ja meeldiv kogemus ning loodetavasti saavad oma murele lahenduse noorpaar, kes samuti koos meiega üle 5 tunni klienditeeninduse järjekorras seisid ja siis kuulsid, et olid terve päeva vales järjekorras seisnud ning peavad teise lennufirma klienditoega ühendust võtma…
 
Oleme küll väsinud ja pettunud aga paraku selliseid asju juhtub. Sellele vaatamata ootame juba järgmiseid võistlusi ja koju jõudes jätkame plaanipärase ettevalmistusega.
|